sobota, 11 marca 2017

#TOP10 INSTAGRAMY


Hej
Najwyższa pora na nowy post w serii #TOP10 więc co ?  

Myślałem czy ma takie zestawienie sens, obserwuje bardzo dużo profili na instagramie, sam próbuję prowadzić jako taki ładny profil jak wychodzi sam nie wiem trzeba ocenić jeśli jeszcze mnie nie obserwujesz: bepicasso :3

No więc co ? ZACZYNAMY!



     <<<  PLAY MUSIC


10. zuzeklobuzek

Na tym miejscu znalazł się profil polki, skradła moje serce wcześniej na youtubie ale czy ten instagram nie jest cudny ? :) 



Od razu przeskok do profilu bardzo znanej osoby jaką jest Kylie, jak dla mnie mój typ urody :3



Kocham zwierzęta a ten profil no musi zaobserwować każdy! Miło przeglądać szczególnie rano te cudowne stworzenia <3 




Cudowne, zapierające dech w piersiach architektura nowoczesna! :) 



Bloggerka Jula, cudowna osoba! Czego chcieć więcej? :3


05. art

Takich profili obserwuje w brud i jeszcze więcej co nie zmienia faktu, że ten jest jeden z najlepszych!



MNIAM!!!



Kocham ten profil, dzięki temu w małym stopniu przyczyniło się do mojego wegetarianizmu! 


02. dubai

Bardzo podoba mi się Dubaj a dzięki temu profilowi jeszcze bardziej!



Profil który znalazłem dość nie dawno ale przypadł mi do serca na tyle, że znalazł się na pierwszy miejscu! 


I jak podoba się takie zestawienie? Może znacie profile godne polecenia ? Może podacie swoje profile?

24 komentarze:

  1. Twój profil jest naprawdę ładny... zestawienie spoko jak dla mnie oprócz ty "celebrytek", "modelek", "bloggerek" ahhaaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) chociaż na moim instagramie zajdą zmiany ale to w najbliższym czasie :3 miło że ci się podoba w jakimś stopniu zestawienie :D

      Usuń
  2. Podałeś świetne instagramy :) Parę znam i też są moimi ulubionymi. Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają :3 Także Pozdrawiam Gabrielo <3

      Usuń
  3. Większość z tych profili kojarzę i je bardzo lubię. Ja polecam Ci: @deynn :) mój instagram to: @cutiexari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. deynn <3 no blisko blisko była top10 ;) Fajny twój instagram >>> rysuj rysuj <3

      Usuń
  4. Uwielbiam również instagram Zuzanny Boruckiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajne instagramy! Na pewno niektóre z nich zostaną moimi ulubionymi!

    https://dagmara-delost.blogspot.com/
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kylie Twój typ urody XDDD tez była Twoim typem przed operacjami? :d
    i jakm można polecac deynnke xd całe szczęscie, że nie ma jej na Twojej liscie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak była! szczerze piszę najbardziej przypadła mi do gustu z całej tej rodzinny "kardashian" <3

      Usuń
  7. Nie rozumiem dlaczego mój ig się tutaj nie znalazł ? Oczywiście żartuję . Ja również obserwuje animals i kylie, która uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh :3 musisz mi swojego podać :/

      Usuń
  8. Bardzo podobają mi się te instagramy, niektóre z nich dobrze znam :) Ostatnio u mnie też pojawił się taki post, więc zapraszam serdecznie! >>> nicolenicky01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zestawienie, o kilku profilach nawet nie wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoko profile, ja w moim zestawieniu skupiłem się bardziej na osiąganiu sukcesu, niezależności i pracy nad dyscypliną. Zapraszam na filmik. :)

    Kliknij tutaj! aby wejść na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brakuje mi tylko Deynn i byłoby idealnie!:)
    Uwielbiam te instagramy!♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne profile, uwielbiam maff jest genialna i chyba wszędzie ją śledzę! :)
    Obserwuję !
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com Wpadnij ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zestawienie. Różnorodne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Mnie spodobało się konto zuzeklobuzek.

    OdpowiedzUsuń