sobota, 1 kwietnia 2017

#Inspirations Marzec

_________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

Hej
Post miał pojawić się wczoraj! Niestety z mojego lenistwa wskakuje dopiero dziś na bloga czyli 1 kwietnia... W tym miesiącu zainspirował mnie kolor biały oraz czarny co dało nowe życie mojemu instagramowi na, który gorąco zapraszam: bepicasso >> KLIK!

Nie przedłużając zaczynamy!


     <<< PLAY MUSIC

1. Może zacznę od kochanej architektury etc :3

Wnęki i światła punktowe w tradycyjnym salonie

Led po krawędzi

Pasy światła

Sufitowa mozaika

Abstrakcyjna konstrukcja


Falujący sufit


2. Ostatniego czasu natknąłem się na bardzo ciekawy profil instagram, który musiał się tu znaleść!

Mam banana na twarzy za każdym razem, gdy patrzę na jej profil 🙂  Eksplozja kolorów, słodyczy i radości – tak w kilku słowach można określić Sam Ushiro (@aww.sam) 



3. Jedzenie wegetariańskie, które muszę spróbować!

Znalezione obrazy dla zapytania wegetarianskie jedzenie






Pozdrawiam :3

18 komentarzy:

  1. Twój instagram wygląda teraz bosko tylko żeby bieli ci nie zabrakło hahaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspiracje jak najbardziej świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i nowoczesne inspiracje :) Jestem na TAK
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia wnętrz wybrałeś. Chciałabym mieć tak urządzony dom!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wnętrz wygrały wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają Mi się takie nowoczesne wnętrza. Świetne są pomysły z zastosowaniem z gry swiatla.

    Zapraszam do siebie http://klaudiaczphoto.blogspot.com/2017/03/wrocaw-gowny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No światło odgrywa kluczową rolę w wystroju nowoczesnych wnętrz!

      Usuń
  7. Wybrałeś bardzo fajne inspiracje, wszystko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wpadłabym na to, że ten flaming to tort. Jest świetny!
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mają naprawdę smykałkę do takich rzeczy :3

      Usuń