sobota, 4 marca 2017

Czym jest wiek?


Hej!
Zastanawialiście się kiedyś czym tak właściwie jest wiek? pewnie kojarzy wam się z częstym pytaniem ''ile masz lat?"? 
Wiek również kojarzy się z przemijaniem czegoś, etapem od urodzenia do śmierci...
W sumie większośc ludzi kończy na tym swoje skojarzenia, podczasz gdy ja postanowiłem zagłębić się w tym!


      <<< PLAY MUSIC

Bariera wiekowa nie pozwalająca porozumieć się nam wzajemnie, często osoby starsze olewają młodsze, ponieważ nie umieją z nimi znaleść wspólnego tematu... 
Mówiono ci kiedyś, że jesteś beztalenciem ? A może wiek to poprostu doświadczenia, które zdobywamy z jego biegiem? Spójrz na to od tej strony! 
Wiek to też przywileje i ograniczenia...
Czy pamiętacie ten czas gdy byliście młodsi i mama wam pisała wcześniej, że zrobi wam obiadek i zostawi trochę słodyczy? wraz z biegiem czasu zyskujemy większą samodzielność. Możemy jeździć autem,sami spacerować po mieście, palić papierosy, czy pić alkochol... to wszystko jest dozwolone!  
W społeczeństwie przyjęło się, że jesteśmy odpowiedzialni za swój wiek ale czy musimy zabijać każdy jego etap? Przykładowo ja raz błądzę w swoich marzeniach a innym razem jestem nastolatkiem a w tym czasie żyjemy głównie w świecie zwanym "bycie onlinle". Z biegiem czasu dojrzewamy, potrafimy przejmować się tym, że ktoś nie skomentował zdjęcia na jakimś portalu społecznościowym. Łatwiej jest nam się porozumieć przez messengera jednak trudniej się spotkać tak w realu i poprostu szczerze porozmawiać. 

Często też jestem starszym shorowanym człowiekiem który jest zmęczony życiem, ma wszystkiego dośc! Masz czasem tak, że bierzesz starą książkę z dziecinstwa i przypominasz sobie jaki byłeś szczęśliwy a również chwile gdy wszystko się waliło ? Chwile, które już nigdy nie wrócą? Zaczynasz żałować, że ten czas tak szybko mija, zastanawiasz się co mogłeś zrobić lepiej? Chcę przekazać tym samym byś nie słuchał ludzi, którzy mówią, że straciłeś "tyle czy tyle tyle lat życia" bo chwile, które przeżyłeś zawsze pozostaną ci w sercu i tego nie odbierze ci nikt! 

Coś czego nie żałujesz nie jest stracone! 

A ty? Ile masz dzisiaj lat? 

20 komentarzy:

  1. Mam 33 lata! Czas leci w palcach :( nie korzystałem z życia i w sumie będzie coraz gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty jesteś panem swojego losu i to ty decydujesz jak będzie on wyglądał ;)

      Usuń
  2. Wiek to tylko liczba, ważne jest to na ile lat się człowiek czuje i na co ma siły :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wiek to nie tylko liczba! ;)

      Usuń
  3. Ja mam 24, a ten czas cięgle mi gdzieś ucieka. Dlatego najlepiej zapisywać gdzieś swoją twórczość, pasje, to co robisz :) żeby została jakaś pamiętka na stare lata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do 20-tki leciało dość powoli...ale po już galopem :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jednak od zawsze leci dopiero 1 gimnazjum... nie nie to już 1 liceum "dopiero" :3

      Usuń
  5. Ja nie wiem kiedy z 17 zrobiło się 20. Niby tylko trzy lata, ale jednak... Ale dalej jestem tak samo głupia :P
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie jesteś ;) Byle te 3 lata były dobrze spożytkowane :3

      Usuń
  6. Ja staram się wykorzystać każdy dzień i każda możliwość zanim przemina mi młode lata
    Blog Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie raz mam wszystkiego dośc i mam totalnie wyrypane a wtedy nie korzystam z każdej chwili...

      Usuń
  7. Temat ciekawy, nawet bardzo. Moim zdaniem wieku nie określa data naszego urodzenia, ale nasze samopoczucie. W poście jest niestety kilka błędów i w moim w przekonaniu za dużo wykrzykników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki za subiektywny komentarz ;) Poprawię się! Mam coś właśnie z tymi wykrzyknikami...

      Usuń
  8. Czas leci nie ublaganie szybko.. Mam 20 lat i nie wiem nawet kiedy to wybiło. Wiadomo, że czasami wracamy do tych lepszych i gorszych chwil w życiu, ale trzeba pamiętać że całe życie przed nami i to co nam kiedyś nie wyszło możemy naprawić! Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dawno miałam 16 lat, a już za miesiąc osiągnę pełnoletność. Kiedy to zleciało :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie czuję się na tyle lat ile mam :) Wiek to tylko liczba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W pełni się z Tobą zgadzam. Super post ! Pozdrawiam :)
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiek to tylko liczba. Nic więcej..

    OdpowiedzUsuń
  13. kurde dopiero co kończyłam 18 lat a tu już 3 rok studiów ... haha czas leci strasznie szybko :D obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń