sobota, 25 lutego 2017

#TOP10 filmów!


Hej
Spodobała mi się seria #TOP10, będzie ona zawsze raz w tygodniu. Ogólnie chcę zobaczyć jak się to przyjmie ale myślę, że to dobry pomysł!
Zacznie się pewnie od "drętwych" jeśli tak powiedzieć mogę tematów na te topki ale myślę że się rozkręcę w tym!

NO WIĘC CO? ZACZYNAMY!

   <<< PLAY MUSIC

10.
"Wszyscy umrą,a ja nie"

Na ostatnim chociaż nie na najgorszym miejscu znalazł się film opowiadający  o trzech czternastolatkach z Moskwy (Katiana, Żanna oraz Wika). Oczekują one z pełnych podekscytowaniem pierwszej w nowym roku dyskoteki. Tydzień mija na przygotowaniach, ale i na młodzieńczych konfliktach z rodzicami, nauczycielami jak i sprzeczki między sobą! Ostatecznie wszystkie trzy dziewczyny spotykają się na zabawie, nie spodziewają się, że jeden wieczór przyniesie tyle zmian w ich życiu...


09.
"Requiem dla snu"

Film opowiada historię czwórkę bohaterów, dla których używki są ich ucieczką przed otaczającą rzeczywistością!


08.
"Zabiłem swoją matkę"

Głównym bohaterem tego filmu jest szesnastoletni Hubert, opowiada ona o paradoksie dojrzewania. Marzy on o dorosłości, podważa świat dorosłych i buntuje się przeciw im władzy!


07.
"Galerianki"

Film który widział raczej każdy ale nie mogło go zabraknąć w moim zestawieniu! 
Milena i jej przyjaciółki to nastolatki, które wolny czas spędzają w galeriach handlowych. Tam poznają mężczyzn, którzy za seks kupują im upominki.



06.
"Droga bez powrotu 1"

Chociaż szczerze nie przepadam za horrorami to tego nie mogło zabraknąć tutaj. Jeden z nie wielu, który polubiłem. Krótko pisząc grupie znajomych oraz przypadkowemu lekarzowi przychodzi walczyć o życie ze zdeformowanymi kanibalami, mieszkającymi na odludziu.



05.
"Świnki"

Film z nie wielu którego sam nie szukałem lecz natrafiłem na niego przypadkiem w TV! Opowiada o chłopcu, który by sprostać wymaganiom (pieniężnym) swojej dziewczyny zaczyna umawiać się ze starszymi mężczyznami.



04.
"My, dzieci z dworca Zoo"

Dwunastoletnia Christiane przeprowadza się do Berlina Zachodniego, gdzie poznaje Detlefa, pod wpływem którego zaczyna sięgać po coraz mocniejsze narkotyki.



03.
"Sala Samobójców"

Hmm? Film, który bardzo mnie wciągnął! Mający problemy emocjonalne chłopak, wrażliwy Dominik, nawiązuje w internecie kontakt z tajemniczą dziewczyną, która wprowadza go do "sali samobójców". 



02.
"Modlitwy za Bobby'ego"

Film opowiada historię Bobbiego Griffitha,młodego homoseksualisty, który aby zyskać akceptację głęboko wierzącej matki Mary Griffith,staje się aktywnym członkiem religijnej wspólnoty prezbiteriańskiej.Kościół prezbiteriański jednakże nie akceptuje homoseksualizmu i chłopak musi radzić sobie sam z homofobią społeczeństwa.


01.
"Chłopiec w pasiastej piżamie"

Ośmioletni syn niemieckiego oficera SS zaprzyjaźnia się z żydowskim chłopcem przebywającym w obozie. 




A wy? jakie filmy polecacie? 

45 komentarzy:

  1. Filmy, które wymieniłeś są naprawdę dobre - nie lubię jedynie "Droga bez powrotu". :) Ostatni "Chłopiec w pasiastej piżamie" pamięta, że płakałam na tym filmie razem z mamą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film "Chłopiec w pasiastej piżamie" porywający do łez :( "Droga bez powrotu" był to mój chyba pierwszy horror który oglądałem i przypadł mi w sumie do gustu :D

      Usuń
  2. Większości z tych filmów nie miałam jeszcze okazji obejrzeć ale mam nadzieję ze niedługo uda mi się. Tak jak koleżanka powyżej ja również przepłakałam film "Chłopiec w pasiastej piżamie" brak słów do opisania tek co działo się na ekranach kina. Muszę Ci powiedzieć, że masz świetne gusta co do filmów! Pozdrawiam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Dziękuje takie tam gusta żeby się smucić :( Musisz to nadrobić oj musisz! :3

      Usuń
  3. Znam większość z nich :) Resztę chętnie obejrzę, bo mamy widać ten sam gust, jeżeli chodzi o filmy :) No dobra - trochę podobny :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poznać w takim razie wszystkie z nich :333 Zajrzę!

      Usuń
  4. Uwielbiam te filmy! :) Kilka z nich ogladałam nawet po parę razy :)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com/2017/02/8-zimowy-niezbednik-czyli-jak-przetrwac.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciągające są bardzo!!! W trakcie czytania tego posta właśnie co podałaś link ;) :33

      Usuń
  5. Oglądałam tylko numerek 3., reszta zapowiada się ciekawie. W wolny weekend obejrzę coś z twojego polecenia :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chłopiec w pasiastej piżamie to mocny film. Zakończenie wbija w fotel. Requiem dla snu tez mnie mocno zszokowało. Polecam Ci http://www.filmweb.pl/film/Charlie-2012-572639

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wygląda bardzo ciekawie chyba zaraz go puszczam! :3

      Usuń
  7. Znam większość z filmów, które wymieniłeś i znajdują się wśród nich takie, które naprawdę lubię. Jedynie "My dzieci z dworca zoo" uważam za badziew, naprawdę. Jeśli lubisz lub/i masz czas - przeczytaj książkę - ta jest fenomenalna! Film nie dorównuje jej do pięt, jak jest zresztą w większości przypadkach.

    Z mojej strony polecę Ci również świetny film, który oglądałam całkiem niedawno "Kartonowy bokser"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no często jest tak, że książka jest lepsza od oryginału :( Bardziej niestety jestem maniakiem oglądania niż czytania :DDD "Kartonowy bokser" OGLĄDAŁEM!!! :)

      Usuń
    2. Ooo! I jak wrażenia? Ja wyłam, jak głupia... a bardzo często łzy w moim przypadku są wyznacznikiem tego, czy film był dobry ;)

      Usuń
  8. muszę obejrzeć "Modlitwy za Bobbiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie wolę komedie romantyczne, ale "Salę samobójców", "Chłopca w pasiastej piżamie" i "Galerianki" również oglądałam :)
    Chętnie obejrzę "Modlitwę za Bobby'ego"
    Fajna seria, pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O paru filach słyszałam, aczkolwiek nie zobaczyłam żadnego z Twojej listy. Chyba czas to nadrobić! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłopiec w pasiastej piżamie. Najlepszy film jaki do tej pory zobaczyłam. Był on bardzo wzruszający szczególnie ostatnia scena. Oglądałam go już dawno i chyba czas obejrzeć go jeszcze raz. Spodobały mi się również "Galerianki" muszę je zobaczyć. Świetny post Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Dzięki :) Pozdrawiam również cieplutko :)

      Usuń
  12. Jeżeli chodzi o 'galerianki' to film niezbyt przypadł mi do gustu. Za to 'sala samobójców' i 'chłopiec w pasiastej pizamie' są genialne i według mnie każdy powinien je obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumię, każdy ma inny gust jednak ale z tym się zgodzę te 2 filmy to powinien obejrzeć każdy!

      Usuń
  13. uwielbiam wszystkie wymienione przez Ciebie filmy! Szczególnie płacze zawsze na chłopcu w pasiastej piżamie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze w końcu obejrzeć "chłopca w pasiastej pizamie", każdy mi go poleca, a resztę filmów tez oglądałam i są całkiem dobre ;)
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to musisz nadrobić! Normalnie dla mnie obowiązkowy film! :3

      Usuń
  15. Uwielbiam Chłopca w pasiastej piżamie! Super film i wzruszający bardzo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię i to prawda bardzo bardzo wzruszający :(

      Usuń
  16. Z tej listy obejrzałam tylko "salę samobójców" (ale mam zaległości). Ostatni "chłopiec w pasiastej koszuli" polecało mi wiele ludzi i mam zamiar obejrzeć :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. No wiesz skromnie pisząc bo to moja topka! haha :3

      Usuń
  18. Przyznam się, że nie oglądałam, ale na najbliższym weekendzie na pewno któryś wybiorę :)
    >>Mój blog<<

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tylko trzy filmy z tej listy 😂 Galerianli, którego wprost nie znoszę. Sala samobójców, film w którym się po prostu zakochałam i Chłopiec w pasiastej piżamie, którego jak dla mnie każdy powinien obejrzeć przynajmniej raz ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie powinny być obowiązkowe <3

      Usuń
  20. Oglądałam tylko film "Chłopiec w pasiastej piżamie" muszę nadrobić ☺️

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam szczerze, że oglądałam tylko kilka filmów z wyżej wymienionych... Chyba muszę się za to zabrać :D Osobiście polecam "Nerve" - bardzo wciąga!


    Pozdrawiam,
    Life By Teen, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. Z powyższych oglądałam tylko chłopiec w pasiastej piżamie, dobry film, skłania do przemyśleń

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety z wymienionych filmów oglądałam tylko 2 ( salę samobójców oraz chłopiec w pasiastej piżamie) na obu filmach płakałam jak niewiem co hahahh Mam pytanie wiesz może gdzie mogłabym za darmo zobaczyć teraz salę samobójców, bo przeszukałam chyba cały internet i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Chłopiec w pasiastej piżamie to naprawdę dobry film, oglądałam kilka razy. Polecam !

    Zapraszam do mnie: http://wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń