piątek, 24 lutego 2017

Nie poddawaj się!



Hej
Niestety jakoś przez ten czas nie miałem siły pisać... WRACAM! 


(Posty co tydzien w weekend+ top10 w ciągu tygodnia)


Nie poddawaj się... pomimo nie ustanych klęsk idz przed siebie nie patrz na to co było, patrz jedynie na to co będzie...

      <<<  PLAY MUSIC

Przychodzi taki czas, gdy to wszystko zaczyna cię przetłaczać. Nie wiesz poprostu do czego wsadzić ręce, od czego zacząć. Próbujesz wszystkiego by nie zmarnować swojego życia ale masz uczucie takie że nie ma to najmniejszego sensu. Myślę, że dobrym lekarstwem na to może być zatrzymanie się i  zaczęcie wszystkiego od nowa niż iść ślepo za tłumem lecz posiadać takie zaległości, którym nie dajemy sobie rady. 


Nie każdy wygląda tak  jak by chciał, nie każdy jest tym kim chce ale życie jest po to aby spełniać marzenia, osiągać to wszystko czego pragniemy, aby być kim chcemy. Nikt nie ma prawa kierować twoim życiem czy też tobą manipulować! Nie pozwój nikomu decydować o swoim życiu, to twoje życie!

WSZYSTKO jest możliwe wystarczy wziąść się w garść i zacząć coś robić!


A ty co ? masz takie momenty ? Masz czasem wszystkiego dość? 
PODZIEL SIĘ W KOMENTARZU! 

Pozdrawiam! 




39 komentarzy:

  1. Każdy ma w życiu gorsze i lepsze chwile.
    Ważne żeby w tych gorszych nigdu się nie poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z kolei należę do osób które często miewają gorsze momenty. Chyba lubię od czasu do czasu ściągnac na siebie cos niespodziewanie złego. Zauważam, że z biegiem lat coraz bardziej radzę sobie z tymi przykrymi niespodziankami i szybciej wracam do normalnej mnie, która cieszy się i dziekuje za każdy dzień. W gorszych momentach najbardziej pomagaja drobne przyjemności i spełnianie kazdej swojej zachcianki. Pozdrawiam!
    www.zostajetu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ja to lubię jak mam jakieś kłopoty z którymi muszę się zmagać... :DDD

      Usuń
  3. Ja z kolei należę do osób które często miewają gorsze momenty. Chyba lubię od czasu do czasu ściągnac na siebie cos niespodziewanie złego. Zauważam, że z biegiem lat coraz bardziej radzę sobie z tymi przykrymi niespodziankami i szybciej wracam do normalnej mnie, która cieszy się i dziekuje za każdy dzień. W gorszych momentach najbardziej pomagaja drobne przyjemności i spełnianie kazdej swojej zachcianki. Pozdrawiam!
    www.zostajetu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam posty motywujące, sama uwielbiam innych motywować do działania. :)
    I zdecydowanie najlepszym sposobem na brak siły do dalszego działania jest zatrzymanie się na chwile by dać sobie czas na zregenerowanie sił, a nie usilne udawanie przed wszystkimi i co gorsza przed sobą że da się radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze napisane :/ często oszukujemy sami siebie :<

      Usuń
  5. Dużo mam takich momentów. Ale zawsze się podnoszę i biegnę dalej ! Świetny post oraz cały blog. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bo jest mi bardzo miło :) Kochana pozdrawiam również ;)

      Usuń
  6. Myślę, że każdy ma czasem takie momenty...
    Ja nauczyłam się wtedy dać sobie poprostu czas :)
    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że trzeba dawać sobie czas! :)

      Usuń
  7. Super motywujące słowa!

    by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorszą opcją jest kiedy nie żyjesz tak jak chcesz, warto czekac na moment kiedy będzie się mogło już samemu decydować. Myślałam, że nigdy nie będę dorosła bo czas się tak dłużył ale już niedługo wyprowadzam się z domu :) Mając 19 lat czy 40 lat też można spełniać swoje marzenia więc najważniejsze to nie poddawać się :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak w każdym wieku można całe swoje życie zmienić o 180 stopni czyli diametralnie :D

      Usuń
  9. Czasami bywa tak, że mam wszystkiego dosyć. Zazwyczaj wtedy zaczynam robić to co lubię i wraca mi motywacja i chęć do działania. Czasami przychodzi to od razu, a czasami trzeba dać sobie trochę czasu.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycie to jest zwariowana kolejka górska ;) raz jest się na wozie a raz pod :DDD

      Usuń
  10. Wiadomo, w życiu jest raz dobrze, raz źle, ważne aby się nie poddawać :)
    super blog, obserwuje
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, ale to bardzo mądry i motywujący wpis! Masz rację nie jesteśmy idealni, ale warto walczyć i zmieniać się na lepsze :) Ludzie hejtują - to jest największy powód do poddawania się :( Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejtami nie trzeba się przejmować, zawsze znajdzie się ktoś komu będzie coś nie pasować a jak pisałem to jest TWOJE życie ;)

      Usuń
  12. Cośrobienie, że tak to nazwę rzeczywiście daje już dużo ;-) od czegoś w końcu trzeba zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo motywująca notka! Mam takie momenty, a raczej taki czas, bo u mnie taki stan trwa już bardzo długo. Ale tak jak piszesz nikt nie jest idealny i musimy walczyć ze swoimi słabościami!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musimy musimy chociaż jest ciężko :/

      Usuń
  14. Cudowny post, bardzo lubię wpisy motywujące!
    Śliczny blog!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wracasz, bo masz sympatycznego bloga :) Coraz więcej odkrywam mężczyzn w tej blogosferze, aż miło :)
    Każdy ma czasami dosyć, ważne jest żeby się zastanowić czy warto coś ciągnąć, czy nie :)
    Dajesz z tymi postami ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże! :) dziękuje za te piękne słowa otuchy i wsparcia :) z postami daję bo mam kilka wydaje mi się spoko pomysłów ;) Trzymaj się <3

      Usuń
  16. Oooo świetny post! Przed założeniem bloga miałam takie momenty zawahania, ze inni tego nie zaakceptują, że będą się wyśmiewać itd. Ale blog był moim marzeniem już od jakiegoś czasu i w końcu to marzenie się spełniło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby to tobie się podobało a nie komuś innemu! ;D MARZENIA SIĘ SPEŁNIA! :)

      Usuń
  17. Gorszy czas ma każdy z nas w życiu, ale nie należy się poddawać ani pozwolić komuś decydować za nas ;) życie mamy jedno, nie można go zmarnować ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj no pewnie, że mam takie momenty w życiu chyba jak każdy, ale chyba najwazniejsze jest tutaj by wyjść z nich z głową uniesioną do góry i co najważniejsze nie poddać się stawić czoła i wygrac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygrywać jeśli to było by tak proste... :/ ale masz rację! :)

      Usuń
  19. Nie warto się załamywać ,głowa do góry ,pierś do przodu i jazda 😜👌🏼
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie naaatieeg.blogspot.com ✌🏼

    OdpowiedzUsuń