niedziela, 26 lutego 2017

#Inspirations LUTY!




_________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

Hej
Z powodu kończącego się miesiąca lutego przedstawię co mnie w tym miesiącu najbardziej zainspirowało. Nigdy nie spodziewałem się, na moim blogu takiej seri lecz pomyślałem, że to może być bardzo fajne i przyjemne tak pod koniec każdego miesiąca!

Widziałem, że cieszą się takie formy postów na innych blogach nie małym wzięciem więc czemu by nie spróbować!?

     <<<  PLAY MUSIC

Często zapisuje wiele zdjęć, które bardzo mi się podobają i patrząc na nie mam taki trybik włączony do tworzenia!


1.Rzeczy codziennego użytku jeśli mogę tak to nazwać?!

źródło: Whatgirlslike.pl


źródło: Whatgirlslike.pl


2.Od bardzo dawna interesuję się architekturą szczególnie nowoczesną, niestety z powodu nie bardzo sprzyjającego przedmiotowi o nazwie matematyka zrezygnowałem z takich planów co nie oznacza,że nie mogę ubóstwiać oglądania koncepcji i nie tylko!



  

3. Jeśli jesteśmy koło nowoczesnej to może wstawię co mi się
spodobało z dziedziny sztuki ;)









     

     


4. Wciągające zdjęcia!





5. Jedzenie aż się jeść chce!








Jak takie zestawienie wam się podoba? Jest jakiś sens? A was co zainspirowało/spodobało w tym miesiącu ? 

25 komentarzy:

  1. Ja zawsze znakduje ciekawe inspiracje na pinterest. Wyszukuje wszystko w kategoriach, które wręcz uwielbiam. Bardzo mi się podobają te inspiracje z przedmiotami codziennego użytku. Widzę, że nie tylko jak wciąż uwielbiam Take me to church ;D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka z sentymentem :) pinterest pierwsze słyszę SERIO!? Muszę sprawdzić normalnie <3 :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych kolorowych nożach i widelcach 💙💜💛❤️💖💚 wpadnij i do mnie . Www.karolaandherpassions.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te sztućce i talerze. Od dawna tez interesuje się architekturą, a te budynki są po prostu mega.
    Moją inspiracją w tym tygodniu była o dziwo kłótnia ze znajomymi ;)
    Zapraszam do mnie
    werrkaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurdę widzę że inspiracja już "level hard" :D

      Usuń
  5. Świetne inspiracje! Niemogłam oderwać oczu od inspiracji z kategorii sztuka! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham to i cieszę się, że komuś również :)

      Usuń
  6. Największe wrażenie, a do tego bardzo pozytywne sprawił na mnie całkowicie szklany budynek, czy hala, niestety nie do końca wiem co to jest, ukazane z wewnątrz. Niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolorowe sztućce skradły moje serce ! Są przecudowne ! Chciałabym mieć takie w swojej kuchni, choćby tylko na ozdobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia oraz sztukę, która wciąga, hipnotyzuje i uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje, bardzo w moim stylu!
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje. Również lubię architekture nowoczesną i sama zrezygnowałam z kierunków studiów o takim profilu ze wzgledu na matmę :D
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje na prawdę super! Nigdy takich nie spotkałam (chyba), bo przeważnie takie inspiracyjne posty są... tworzone kobiecym okiem. A tu taka niespodzianka :) Czekam na następne inspiracje za miesiąc! :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A postanowiłem zmienić i jednak chyba będę to kontynuował bo jest spoko odezw <3 mam nadzieję, że się wkręcę w to mocna i posty tego typu będą wyglądać coraz lepiej! :D

      Usuń
  12. Świetne są te kolorowe noże i widelce, ciekawy post! Zapraszam do mnie ☺️
    http://victoriadoublefour.blogspot.com/2017/02/12-oscary-2017-najpiekniejsze-kreacje.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia wybrane, nie wiem czemu ale te sztućce mi się podobają, ale żeby wyróżnić się muszę powiedzieć że ta w koszyku jedzonko to się kuszę do zjedzenia, tak swoją drogą to co człowiek nie wymyśli. Pozdrawiam i życzę dalszych takich akcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne inspiracje! :o Ten koszyczek z owocami wygląda pysznie, aż zgłodniałyśmy :) Super! Oby tak dalej. Buziaki ;*
    Pozdrawiają: Bliźniaczki z bloga AGSSYMI

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia wybrałeś u świetne są te kolory
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń