czwartek, 29 grudnia 2016

Czym jest szczęście? :/


Hej
Post bardzo spontaniczny… wracam z massą nowych pomysłów oraz celów! Postanowiłem się przenieść z wordpessa tutaj! 
Czym jest szczęscie? 

    <<< PlAY MUSIC
Dla niektórych to ciężko zarobiona kromka chleba którą mogą posmarować masłem, dla innych szastanie pieniędzmi na prawo i lewo(bycie majętnym, posiadanie czegoś) Dla następnych popołudniowa kawa, która pobudzi ich do dalszego funkcjonowania.
W sumie wszystko zależy od perspektywy spojrzenia. Prawdziwym szczęściem jest jednak drugi człowiek (bliskość, wsparcie), czas jednak zabiera każdego po kolei więc jak być szczęśliwym w takowym momencie? skoro znów zostajemy sami, znów wszystko zależy od tego jak spojrzymy na daną sytuacje. Możemy płakać nad tym, że coś się zakończyło lub cieszyć się z tego że mogliśmy to przeżyć!
Płacz  nie jest powodem do wstydu, płaczemy wszyscy ważne jest jednak by usiąść i przemyśleć dlaczego płaczemy… Czerpać radość z najprostszych rzeczy takich jak karmienie kaczek czy spacer z przyjacielem. To od nas zależy jakie kredki weżmiemy w ręce i jak pokolorujemy swoje życie! 
Jeśli szczęscie jeszcze do ciebie nie przyszło wiedz, że niebawem przyjdzie… zbliża się, zbliża się małymi kroczkami..Będzie wielkie… Będzie takie o jakim marzysz…
Pozdrawiam 

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, taki pomysłowy i faktycznie oryginalny. I super, że porzuciłeś WordPressa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przekonuje się do tej domeny ;)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie napisany post! :)
    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie to masz rację może w związku bywa różnie ale jeśli się kochają to czy w biedzie czy bogactwie to zawsze wytrwają przy sobie i będą nawzajem sobie szczęście dawać. Dla każdego człowieka jest ważne co innego, tu też się zgodzę, świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę Bardzo przyjemnie się czyta :D
    Pozdrawiam.
    w razie nudy zapraszam do mnie ^^
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądrze to ująłeś :) i super się to czytało, aż przeczytałam dwa razy. Sama prawda z którą się zgadzam ;)
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Są ludzie dla których drugi człowiek szczęściem nie jest bo nie jest on im do niczego potrzebny ;P To nie jest reguła ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardo mądre słowa. Najbardziej spodobał mi się fragment ''Możemy płakać nad tym, że coś się zakończyło lub cieszyć się z tego że mogliśmy to przeżyć!'' Masz bardzo fajny wygląd bloga i ciekawą treść, chociaż to dopiero jeden post. Dodałam blog do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że komuś się podobają moje "wypociny" :*

      Usuń
  8. Podoba mi sie twój blog. Będę tu wracać ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń